Wady fizyczne produktu

Gdybyśmy żyli w idealnym świecie nikt, nie musiałby na nic narzekać, wszystko działałoby sprawnie i każdy byłby w pełni zadowolony z zakupionych produktów. Niestety wcale tak nie jest. Ile razy zdarza się nam kupić coś w sklepie stacjonarnym lub internetowym, aby za jakiś czas zauważyć, że na naszym produkcie jest wada fizyczna. I co wtedy? Na szczęście konsumenta chroni prawo, a reklamacja jest czymś powszechnym. W ramach uznanej reklamacji otrzymamy zwrot poniesionych przez nas kosztów lub wymianę produktu na nowy, który nie ma wad.
Reklamacja z tytułu rękojmi to jedna z możliwości składania reklamacji przez konsumenta. Rękojmia jest trybem dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z jego ujawnioną prawną lub fizyczną wadą. W tym wypadku jednak podmiotem odpowiedzialnym za powstanie wady jest sprzedawca produktu i to właśnie do sprzedawcy powinno być skierowane pismo z reklamacją.
Dlatego, jeśli mamy tylko możliwość, sprawdzajmy dokładnie każdy produkt, jaki mamy ochotę zakupić, gdyż może już podczas oględzin uda nam się wyłapać wady danego artykułu

admin Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *